Helping The others Realize The Advantages Of بیماری زونا در سر

Wiki Article

او افزود: «با احترام تمام [به انتقادات متحدان اسرائیل] اما ما در حال مبارزه با شیطان هستیم و از جهان انتظار داریم تا زمانی که حماس را از روی نقشه حذف می‌کنیم، در مبارزه با شر به ما کمک کند.»

● مانند سایر نواحی بدن، زونا بر روی باسن ممکن است علائم اولیه مانند گزگز، خارش یا درد را ایجاد کند.

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

● در موارد نادر، پزشک ممکن است نیاز به آزمایش نمونه‌ای از پوست یا مایع تاول‌ها داشته باشد. برای این کار از سواب استریل برای جمع آوری نمونه بافت یا مایع استفاده می‌کند.

اگر سوالی درباره این بیماری دارید، درانتهای همین صفحه و در قسمت نظرات بنویسید تا پزشک پاسخ دهد. 

شدت این درد ممکن است در نواحی خاصی از پوست که قبلاً تاول‌های زونا در آنجا وجود داشته است، خیلی شدید باشد و حتی ممکن است پوست این ناحیه، حساسیت زیادی نسبت به گرما و سرما پیدا کند.

زونا به احتمال کم باعث بروز عوارض در خود فرد می‌شود، اما هنوز هم می‌تواند ناخوشایند و دردناک باشد. توصیه می‌شود فرد در صورت بروز ورم و تاول در دوران حاملگی، فوراً به پزشک مراجعه کند.

اما او همچنین گفت که هیچ طرفی در جنگ از مسئولیت در برابر اقدامات خود بری نیست، که این شامل تلاش برای ممانعت از کمک‌رسانی به مردم نیازمند غزه هم نیز می‌شود.

○ مصرف داروهایی که سیستم ایمنی را تضعیف می‌کنند، مانند استروئیدها یا داروهایی که پس از پیوند عضو داده می‌شوند.

با همه موارد گفته شده، لازم است یاداوری کنیم که درمان قطعی برای این بیماری وجود ندارد؛ زیرا زونا یک بیماری عفونی بوده و باید دوره خود را سپری کند.

○ شما نمی‌توانید از کسی که زونا دارد زونا بگیرید، بیماری شبه زونا اما می‌توانید به آبله مرغان مبتلا شوید.

بیماری زونا اغلب افراد مسن را درگیر می‌کند. نیمی از افرادی که به زونا مبتلا می‌شوند ۶۰ سال یا بیشتر، سن دارند. با توجه به اینکه افراد مسن دستگاه ایمنی ضعیف‌تری دارند، خطر بروز عفونت زونا در این افراد بیشتر است.

در حال بارگذاری ... بارگذاری پست های بیشتر بدون پست های بیشتر

رویای چشمان رنگی به حقیقت می‌پیوندد؛ بررسی روش‌های جراحی تغییر رنگ چشم

Report this wiki page